Brev:
Økologisk?
25. april 2007
Alder:
4 mdr.
Økologisk?
Hej Helen,
Er der noget forskning der fortæller hvorvidt økologisk grød, frugt, grønt som man selv forbereder er bedre for barnet?
Her i Canada er man ikke helt så langt med økologien, men man kan godt få nogle ting økologisk - det er bare noget dyrere. Jeg tænker på om allergi/astma/eksem kan forebygges ved at give økologisk især her i starten? Men i mælken får hun jo alt hvad jeg spiser alligevel, ikke?
Venlig Hilsen Ann-Christina